Kraj

Berlinki podziwiają strategię Nawałki

Wystartowała kolejna kampania Publicisu dla marki z portfolio Animeksu.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FwKEodOblKz4%22%7D
Adam Nawałka, selekcjoner reprezentacji Polski w piłce nożnej, występuje w kampanii Berlinek, która wystartowała wczoraj. Stworzona przez agencję Publicis kreacja jest kontynuacją formatu realizowanego od ponad 5 lat, w ramach którego “Berlinki mówią same za siebie”, i kolejną odsłoną kampanii, w której znani “Mężczyźni wolą Berlinki”. Celem działań prowadzonych w telewizji, na platformach VoD i w internecie jest wzmacnianie wizerunku marki i zachęcanie do sięgania po produkt.

Przygotowany przez agencję Publicis 30-sekundowy spot pojawi się w kanałach telewizyjnych należących do stacji TVN i Polsat oraz na platformach VoD: Ipla i TVN Player. Produkcją i animacją zajęło się studio animacji Human Ark. Reżyserem spotu jest Wojtek Wawszczyk. Za udział Adama Nawałki w kampanii odpowiadała firma BSS Group.

Agencja Publicis pracuje dla marki Berlinki od lipca 2013 r. W tym czasie zrealizowała 12 spotów tworzonych w ramach cyklu “Berlinki mówią same za siebie” oraz 6 billboardów sponsorskich, które były emitowane w ramach drugiej edycji programu “Must be the music” oraz w programach “Twoja twarz brzmi znajomo” i “Mali giganci”.