M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Trzy nowe osoby od digitalu w MullenLowe MediaHub

Maciej Florek | 16 maja 2018, 06:00

Dom mediowy zatrudnia kolejne osoby odpowiedzialne za obszar nowych mediów.

Do zespołu MullenLowe MediaHub dołączył Bartłomiej Trośniak, który objął stanowisko digital communication managera. Trośniak w branży reklamowej pracuje od 2011 r. Wcześniej związany był z agencją performance TradeDoubler, a w ostatnich latach pracował w domu mediowym Value Media. W strukturach Group One odpowiadał za zespół prowadzący działania digital dla Idea Banku, a także kampanie takich marek jak Netia, Tchibo, Suzuki czy Nationale Nederlanden.

Ponadto dział digital MullenLowe MediaHub został wzmocniony o dwójkę nowych pracowników w obszarze digital traffic - Oliwię Jarocką i Marcina Nowickiego.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , ,