Kraj

Maspex wspiera kampanią markę Kubuś Mus

Podkreśla w niej siłę dobrego składu produktów dla dzieci.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FVi8G2Nu1zIE%22%7D
Wystartowała kampania reklamowa marki Kubuś Mus z portfolio Maspeksu. W kolejnej odsłonie kampanii prezentującej “Dziecięce Standardy” marka podpowiada, gdzie znaleźć 100 proc. owoców – “bo to nie wszystko jedno, co je twoje dziecko”.
Najnowszy spot Kubusia ma podkreślać siłę dobrego składu. Producent zapewnia, że przekąska jest pożywna, a nie zawiera cukru, jest źródłem błonnika i witamin.

Za kreację spotu odpowiada Brainbox. Media kupuje Starcom.