Kraj

Lubella zapewnia, że smakuje jak domowa

Marka Maspeksu poleca swój makaron z 5 jaj.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FkLUHDbLztf0%22%7D
Wystartowała kampania reklamowa makaronu Lubella z portfolio Maspeksu. Producent podkreśla, że marka oferuje konsumentom to co najlepsze ze zboża. Familijny spot mówi o poszukiwaniach domowego smaku.

Makarony Lubella Jajeczna 5 Jaj to nowa linia produktów. Do wyboru są cztery warianty: nitki długie oraz krótkie, krajanka i wstążki. Obecnie portfolio makaronów jajecznych od Lubelli obejmuje ofertę 10 różnych produktów.

Za kreację kampanii odpowiada GPD Agency. Media na potrzeby kampanii kupuje Starcom.