Kraj

Startuje akcja konsumencka Tymbarku

Flagowa marka Maspeksu chce udowodnić, że "słowa mają moc".

Startuje akcja konsumencka Tymbarku
Tymbark, flagowa marka Maspeksu, startuje z akcją konsumencką “Słowa mają moc”. Producent chce w ten sposób zachęcić do kibicowania i dać możliwość wygrania piłkarskich nagród.

Aby wziąć udział w konkursie, należy kupić dwa dowolne produkty marki za min. 5 zł i okazać swoje wsparcie piłkarzom na stronie WWW. W każdym tygodniu trwania promocji pięć osób wygrywa zestawy rodzinnych stref kibica (telewizor z kinem domowym, piłkarskie pufy i sportowe koszulki), a 25 – spersonalizowane koszulki piłkarskie z własnym imieniem. Promocyjny zakup upoważnia też do odbioru w wybranym sklepie lub na stacji benzynowej kibicowskiej opaski z pozytywnym przekazem. Do zebrania jest 10 opasek z hasłami motywacyjnymi.

Ogólnopolska promocja prócz działań trademarketingowych (materiały POS, specjalne promocyjne etykiety, piłkarskie animacje organizowane dla konsumentów) otrzyma również wsparcie w postaci działań marketingowych w przestrzeni internetowej, ATL i outdoorowej.

Promocja trwa do 28 czerwca. Za jej organizację odpowiada agencja Smolar, a za obsługę animacji – Amooco.