Kraj

Przychody Dino Polska wzrosły o 41 proc., a zysk - o 52 proc.

W I kwartale br. sieć powiększyła się o 25 sklepów - do 800.

Przychody Dino Polska wzrosły o 41 proc., a zysk - o 52 proc.
Rodzima sieć supermarketów Dino Polska w pierwszym kwartale 2018 r. uzyskała 1,285,6 mld zł przychodów, o 41,2 proc. (375,2 mln zł) więcej niż w analogicznym okresie ub.r. To m.in. zasługa powiększenia się sieci – w minionym kwartale uruchomiła ona 25 nowych sklepów i tym samym sieć powiększyła się do 800 placówek.
Przychody LfL (porównanie istniejącej sieci sklepów) wzrosły o 20,3 proc.

Z tego grupa wypracowała w trakcie minionego kwartału 104,4 mln zł zysku EBITDA, o 52,5 proc. wyższy niż w analogicznym okresie ub.r.

W 2015 r. Dino Polska otworzyło 101 sklepów (na koniec roku sieć liczyła 511 placówek), w 2016 r. przybyło 123, a w ub.r. 147 kolejnych.

– W 2018 r. chcielibyśmy przekroczyć ubiegłoroczną liczbę nowych otwarć – zapowiadał Szymon Piduch, prezes Dino Polska. Strategia grupy przewiduje, że do 2020 r. sieć przekroczy 1,2 tys. placówek.