M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Triumph wykorzystał reklamę mobilną w swojej najnowszej kampanii

Serwis Dzienny | 29 kwietnia 2005, 00:00

Triumph przeprowadził na terenie Wielkiej Brytanii kampanię swojej marki, używając do tego celu gigantycznych billboardów z wizerunkiem skąpo ubranej dziewczyny,...

Triumph przeprowadził na terenie Wielkiej Brytanii kampanię swojej marki, używając do tego celu gigantycznych billboardów z wizerunkiem skąpo ubranej dziewczyny, które umieszczono na 130 ciężarówkach. Akcję przygotowała agencja BJK&E Media oraz Portland. Ciężarówki przemieszczały się po całym kraju autostradami i drogami klasy A. Nigel Petty, managing director firmy RoadAds, twierdzi, że tradycyjne plakaty tracą na wartości, ponieważ oddziałują na tę samą grupę regularnych widzów, reklama mobilna umieszczona na jednej ciężarówce generuje1,8 mln kontaktów miesięcznie. Dodatkowo kampanię Triumpha wspierano promocją w sklepach premiowaną nagrodami w postaci bezpłatnych biletów lotnicznych. Akcję tę przygotowała agencja Landround. ("BrandRepublic")

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,