M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

United International Pictures z dwiema kampaniami Synergic

Katarzyna Woźniak | 17 maja 2018, 06:00

W przestrzeniach miejskich startują akcje promujące premiery filmowe.

Ruszyły realizowane przez Synergic dwie nowe kampanie promujące premiery filmowe UIP Polska. Celem działań wizerunkowych jest efektywne dotarcie do wielkomiejskiej grupy odbiorców. W komunikacji wykorzystywana jest przestrzeń dworców PKP oraz przejść podziemnych.
United International Pictures (UIP Polska) jest jednym z największych w Polsce dystrybutorów kinowych w Polsce. Reprezentuje największe amerykańskie studia filmowe: Universal Pictures, Paramount Pictures i Sony Pictures. Odpowiada za sukces takich serii, jak: "Pięćdziesiąt twarzy Greya”, "Szybcy i wściekli”, "Transformers”, "Minionki” czy "Hotel Transylwania”. Od 1981 r. UIP miało w swojej dystrybucji ponad tysiąc filmów, z których ponad 100 nagrodzono Oscarami.
Aktualna kampania reklamująca film "Wyszczekani” ("Show Dogs") realizowana jest w tunelach przejścia podziemnego w Warszawie. Polską premierę filmu zaplanowano na 1 czerwca 2018 r.
Równoległa kampania Synergic dla United International Pictures realizowana jest na dworcach PKP we Wrocławiu, Warszawie, Poznaniu, Gdyni i Bydgoszczy.
Do jej promocji wykorzystano ekrany LCD reklamujące film "Strażnicy cnoty” ("Blockers").

Czytaj więcej na temat: , ,