Zagranica

IPG Mediabrands tworzy nową agencję digitalową

Agencja Reprise przechodzi relaunch. Będzie specjalizować się w digitalu.

IPG Mediabrands tworzy nową agencję digitalową. Agencja powstała w wyniku relaunchu agencji Reprise, która wcześniej przejęła agencję Ansible and Society. Nowa nazwa to Digital Reprise. Nowy podmiot ma korzystać z kompetencji Reprise wzmocnionych o kompetencje SEO Ansimble i umiejętności tworzenia kontentu społecznościowego. Na czele nowej agencji stoi jako CEO Tim Ringel, a Craig Ellis został globalnym dyrektorem operacyjnym. W rejonie Azji i Pacyfiku operacje będzie nadzorował Scott McBride.
Reprise Digital ma ponad 2400 pracowników na całym świecie zlokalizowanych w 71 biurach w 42 krajach. W APAC agencja zatrudnia około 925 pracowników w 23 biurach na 13 rynkach. Agencja chce się skupiać na realizacji długofalowych strategii.

(Campaign)