M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Nowa kampania Schweppes z ważnym wątkiem społecznym

( red. ) | 17 maja 2018, 06:00

W Brazylii agencja Ogilvy Brazil stworzyła sukienkę, która liczy, ile razy w ciągu kilku godzin dotykana jest kobieta.

Marka Schweppes (Coca-Cola) wystartowała z niestandardową akcją o charakterze informacyjnym i wizerunkowym. Agencja Ogilvy stworzyła sukienkę ze specjalnymi czujnikami, która "oblicza", ile razy w określonym czasie kobieta ubrana w sukienkę została dotknięta. W ciągu mniej niż 4 godzin 3 kobiety noszące sukienkę zostały dotknięte 157 razy (średnio 40 razy na godzinę).
Akcja nosi nazwę "Dress for Respect". Kobiety testerki nosiły sukienki w nocnym klubie w São Paulo. Za każdym razem, gdy były dotykane bez zgody, interakcja była rejestrowana i wysyłana za pośrednictwem Wi-Fi do specjalnej platformy, która przekształciła je w dane.
Projekt ma na celu zmuszenie mężczyzn do refleksji na temat swoich zachowań i redefinicję szacunku - nawet jeśli chodzi o zatłoczony klub. 

(AdWeek)

Czytaj więcej na temat: ,