M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Nestle ponownie obniży zawartość cukru i soli w swoich produktach

( red. ) | 18 maja 2018, 06:00

Szwajcarski gigant zapowiada, że poczyni kolejne kroki mające na celu obniżenie zawartości cukru i soli w swoich produktach.

Szwajcarski gigant FMCG Nestle zapowiada, że poczyni kolejne kroki mające na celu obniżenie zawartości cukru i soli w swoich produktach. Portfolio chce maksymalnie dostosować do potrzeb konsumentów dbających o zdrowy styl życia.
Firma podała, że ​​chce obniżyć zawartość cukru o kolejnych 5 proc. - od 2000 r. udało się obniżyć zawartość cukru o 34 proc. Zawartość soli w produktach z portfolio Nestle od 2005 r. udało się obniżyć o 20 proc., a dalsze cele firmy w tym zakresie to kolejnych 10 proc.
Nestle wydało 1,72 mld franków szwajcarskich (1,71 mld dol.) na badania i rozwój w zeszłym roku. Jedzenie i napoje dla dzieci były szczególnym obszarem zainteresowania. Firma pracuje nad nową recepturą swoich produktów, wzbogaceniem ich w błonnik i suszone owoce.
W tym roku wprowadzono na rynek z myślą o dzieciach nowy baton czekoladowy Milkybar, który ma o 30 proc. mniej cukru niż wersja wcześniejsza. 

(Retail Update)

Czytaj więcej na temat: