M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

P&G wybiera Carat w Ameryce Północnej do kategorii hair care

( red. ) | 18 maja 2018, 06:00

Spółka skonsolidowała większość budżetu na reklamę produktów do pielęgnacji włosów w domu mediowym Carat.

Firma Procter & Gamble zdecydowała, że skonsoliduje większość swojego budżetu mediowego na reklamę produktów do pielęgnacji włosów w domu mediowym Carat. Konsolidacja dotyczy rynków północnoamerykańskich. W przetargu brał udział również Hearts & Science (Omnicom), który wcześniej był mediowo odpowiedzialny za tę kategorię.
Decyzja nie obejmie na terenie Ameryki Północnej obsługi takiej marki jak Old Spice - za całościową obsługę kreatywną i mediową odpowiada w przypadku tej marki Wieden & Kennedy.
Carat wcześniej kupował media dla marki Aussie, ale dom mediowy Hearts & Science zajmował się ogromną większością północnoamerykańskich produktów do pielęgnacji włosów, w tym Pantene, Head & Shoulders i Herbal Essences.
Wydatki na środki masowego przekazu na marki do pielęgnacji włosów P&G w ubiegłym roku - w tym Pantene, Head & Shoulders, Herbal Essences i Aussie - wynosiły 261 mln dol. przy całkowitym budżecie w wysokości 2,7 mld dol. firmy. Według danych kantar Media wydatki na reklamę produktów do pielęgnacji włosów stanowią więc 10 proc. budżetu reklamowego firmy.

(AdWeek)

Czytaj więcej na temat: