Kraj

Duże zmiany w markach Farmony

Relaunch przechodzi marka Tutti Frutti, Radical i Jantar wchodzą w nowe kategorie produktów.

Duże zmiany w markach Farmony
Kosmetyki do kąpieli i pielęgnacji pod marką Tutti Frutti Farmona zaprezentowała w nowej odsłonie. Pod koniec 2017 r. odświeżono etykiety tej linii, a teraz firma wprowadza nowe rodzaje opakowań – nowe butelki żeli pod prysznic oraz – pierwsze w tej kategorii na rynku – słoiczki typu flip & rub dla peelingów i maseł do ciała. Zmieniły się także receptury kosmetyków tej linii. Firma zrezygnowała z kulek polietylenowych w peelingach (bezpieczne dla ciała, ale zanieczyszczają rzeki i oceany), zastępując je w całości naturalnymi drobinkami z orzechów, skał wulkanicznych i pumeksu. 

– Będziemy na pewno te zmiany mocno komunikować w naszych social mediach, nacisk kładąc przede wszystkim na naturalność naszych produktów. Pojawią się też reklamy prasowe, które od strony kreacyjnej przygotowujemy własnym sumptem naszego działu marketingu. O tym, kto wesprze kampanię pod względem realizacyjnym i planowania mediów, poinformujemy później – powiedziała Agnieszka Łabuszewska, dyrektor marketingu Farmony. 

Zdradziła nam przy okazji, że spore zmiany czekają dwie inne sztandarowe marki Farmony – Jantar i Radical, do tej pory obejmujące wyłącznie kosmetyki do włosów. W magazynach, gotowe do dystrybucji czekają już kosmetyki do ciała – balsamy, olejki, kremy do rąk – pod marką Jantar, a na początku czerwca na półki (na pewno do Rossmanna) trafi linia kosmetyków do pielęgnacji twarzy dla dojrzałych kobiet pod marką Radical.