M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Cinema City łączy siły kina i gamingu

Katarzyna Woźniak | 21 maja 2018, 06:00

Nowe hity kinowe "Avengers" i "Fornite" wykorzystane w działaniach promujących mariaż kina z gamingiem.

Cinema City, sieć kinowa, łączy kino z gamingiem w kampanii reklamowej wykorzystującej filmy "Avangers" i "Fornite".    
Z okazji premiery filmu "Avengers. Wojna bez granic” producent gry "Fornite”, firma Epic Games, przygotował specjalny dodatek do gry komputerowej "Fortnite" – motyw z najnowszego filmu "Avangers”. Połączenie świata filmu i gier stało się inspiracją dla dalszych działań komunikacyjnych. Cinema City wraz z New Age Media i agencją Gameset, oficjalnym promotorem gry "Fortnite" na rynkach CEE, zorganizowali specjalny 4-godzinny showmatch z nagrodami na kanale streamera Ewroona. Fani uczestniczący w relacji na żywo mogli dołączyć do rozgrywki.
Za spełnienie warunków wygranej uczestnicy otrzymywali podwójne zaproszenia na seans „Avengers. Wojna bez granic”. W ciągu 4 godzin rozgrywki live na kanale Ewroona pojawiło się ponad 60 tys. unikatowych widzów. Akcja zapowiada rozbudowany cykl wydarzeń. Będzie to program łączący online z offline w salach kinowych w całej Polsce, poświęcony edukacyjnym i rozrywkowym aspektom gier.

Czytaj więcej na temat: , , ,