M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Tymbark dodaje owoce do wody

Katarzyna Woźniak | 21 maja 2018, 06:00

Wystartowała kampania nowej marki "H2Owoc".

Marka H2Owoc z portfolio Maspeksu wystartowała z kampanią wspierającą sprzedaż. Producent przekonuje, że H2Owoc to czysta woda z dodatkiem soku owocowego – bez dodatku cukru. Napoje są dostępne w trzech smakach: ananas, malina i truskawka.
Oprócz kampanii telewizyjnej nowość pojawi się w spotach w serwisach VoD oraz YouTube, w komunikacji outdoorowej, na citylightach oraz w bankomatach. Wspierać ją będą także działania digitalowe i współpraca z influencerami. Konsumenci zapoznają się także z H2Owoc dzięki ekspozycjom w punktach sprzedaży.
Za kreację odpowiada BrainBox. Media na potrzeby kampanii planuje i kupuje Starcom.

Czytaj więcej na temat: , , ,