1 czerwca 2018 r. Dansk Supermarked Group, do której należy między innymi sieć handlowa Netto (obecna także w Polsce), zmieni nazwę na Salling Group. Poprzez zmianę nazwy z Dansk Supermarked Group na Salling Group spółka chce podkreślić, że nie ogranicza się do bycia siecią placówek handlowych, gdyż jej działalność jest obecnie znacznie szersza. Grupa w ostatnich latach rozwinęła m.in. nowe rozwiązania online (Wupti, Føtex.dk, Bilka.dk) oraz takie jak “zamów i odbierz” (Skagenfood) czy punkty gastronomiczne (franczyzowe kawiarnie Starbucks i bary Carls’ Jr. Burger). Strategia Grupy zakłada wejście w kolejne obszary aktywności.
W ub.r. Salling Foundation przejęła na wyłączność wszystkie marki Dansk Supermarked Group. Nazwa Salling ma silniej łączyć Grupę z fundacją, do której trafia część wypracowanych przez spółki zysków, które następnie przekazywane są na cele charytatywne: rozwój utalentowanych sportowców, banki żywności, kampanie społeczne. Jak podała firma, wybór nazwy Salling ma szczególne znaczenie, ponieważ stanowi część historii firmy, jak i historii jej właścicieli – Ferdynand Salling rozpoczął swoją działalność w 1906 r. w Aarhus, gdzie otworzył pierwszy sklep, a jego syn Herman Salling założył Dansk Supermarked, otworzył Føtex, Bilkę, Netto, a w końcu stworzył Fundację Salling.