Kraj

Fantasia znów z Answear.com

W promocji akcji pomagają Y&R i Labstore, zakupem mediów zajął się MediaCom Warszawa.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F078ssHeVZRk%22%7D

Należąca do Danone marka Fantasia po raz drugi przygotowała akcję promocyjną we współpracy z Answear.com, sklepem internetowym oferującym odzież i akcesoria. Do końca czerwca br. każdy, kto kupi dowolny jogurt Fantasia, może wygrać 1 tys. zł na zakupy w Answear.com (codziennie) lub nagrodę główną – 15 tys. zł na zakupy. Wystarczy zachować paragon i odpowiedzieć na jedno pytanie na stronie Fantasia.answear.com. 

Akcję wesprą reklama telewizyjna, działania online oraz w punktach sprzedaży. Dodatkowo aktywacja ma być też  komunikowana na stronie partnera, czyli na Answear.com. W maju rozpocznie się też współpraca z influencerkami, które poprzez swoje profile na Instagramie będą zachęcać do udziału w konkursie.
Za organizację aktywacji oraz przygotowanie materiałów promocyjnych odpowiadają agencje Y&R oraz Labstore. Planowaniem i zakupem mediów zajął się MediaCom Warszawa.
O wcześniejszej współpracy marki Fantasia i Answear pisaliśmy tu.