M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Play z nową ofertą telewizyjną dopiero po wakacjach

Maciej Burlikowski | 22 maja 2018, 06:00

Teraz operator szykuje kampanię na mundial.

P4, operator sieci komórkowej Play, wprowadza do sprzedaży pakiet usług dodatkowych, takich jak np. naprawa telefonu po upadku czy awarii, program antywirusowy i antyhakerski, audiobooki i e-booki bez limitów oraz nawigacja GPS NaviExpert, w cenie 20 zł (umowa na 2 lata) lub 25 zł miesięcznie (bezterminowo).

Wbrew oczekiwaniom Play nie zaprezentował nowej oferty usług telewizyjnych. Przedstawiciele operatora potwierdzają, że nad takową pracują, ale zostanie ona zaprezentowana dopiero po wakacjach.

Teraz Play szykuje działania, które towarzyszyć będą kibicom piłkarskim w trakcie zbliżającego się mundialu (piłkarskich Mistrzostw Świata FIFA, które zostaną rozegrane od 14 czerwca do 15 lipca br. w Rosji). Szczegółów operator jeszcze nie zdradza. Dla Playa pracują reklamowo m.in. agencje Grandes Kochonos i Isobar Polska oraz dom mediowy MediaCom Warszawa.

Czytaj więcej na temat: , , , ,