Kraj

Tymbark w nowej kampanii podkreśla moc słów

Marka Maspeksu przypomina o znaczeniu werbalnego dopingu.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F2cd54aBGHyg%22%7D
Tymbark, marka z portfolio Maspeksu, wystartował z nową kampanią – tym razem podkreśla, jakie znaczenie ma moc słów, a przy okazji przypomina o znaczeniu sportowego dopingu. Kampania ma na celu również informowanie o realizowanym po raz kolejny turnieju “Z podwórka na stadion o Puchar Tymbarku”. Wraz z małymi sportowcami w kampanii występuje Arkadiusz Milik, ambasador turnieju. Tymbark od 12 lat wspiera dziecięcą piłkę nożną jako główny sponsor organizowanego przez Polski Związek Piłki Nożnej turnieju, który był początkiem piłkarskich karier ponad 50 reprezentantów Polski różnych kategorii wiekowych. W tym gronie oprócz napastnika włoskiego SSC Napoli są także inni reprezentanci Polski: Piotr Zieliński, Tomasz Kędziora, Bartosz Bereszyński, Marcin Kamiński oraz najdroższa polska piłkarka w historii – Paulina Dudek, zawodniczka Paris Saint Germain.
Spot promocyjny będzie emitowany w największych stacjach TV oraz na platformach VoD i na YouTube. Kampania będzie wspierana także poprzez działania PR, współpracę z influencerami oraz m.in. przez działania digitalowe, aktywność w social mediach i materiały POS, aktywność marki w przestrzeniach sklepowych. Za kreację odpowiada Scholz & Friends. Projekty POSM przygotowało BrandBackup. Media kupuje Starcom.