Kraj

Beiersdorf-Lechia wprowadza nową serię Nivea Intimo

Beiersdorf-Lechia wprowadza pod marką Nivea linię produktów do higieny intymnej o nazwie Intimo. W linii tej znalazły się chusteczki i...

Beiersdorf-Lechia wprowadza pod marką Nivea linię produktów do higieny intymnej o nazwie Intimo. W linii tej znalazły się chusteczki i płyn do higieny intymnej. Oba produkty utrzymują naturalny poziom pH i chronią przed podrażnieniami dzięki formule opartej na naturalnym ekstrakcie z rumianku i kwasie mlekowym. Seria Nivea Intimo trafia obecnie do sprzedaży, chusteczki w cenie 9 zł, płyn w cenie12 zł. Na czerwiec i lipiec zaplanowano działania reklamowe w wybranych tytułach prasy kobiecej. W niektórych z nich znajdą się próbki produktu. Kreacja kampanii powstaje w agencji Ad Fabrika FCB, media planuje i kupuje dom mediowy Mediaedge:cia. Producent nie udzielił informacji dotyczących spodziewanych wyników sprzedaży. Wartość rynku produktów do higieny intymnej wyniosła według badań ACNielsena w 2004 r. 42,3 mln zł. Największe udziały rynkowe w kategorii płynów mają marki: Ziaja, AA Oceanic i Bielenda, a w kategorii chusteczek: Carefree i Cleanic. (MKS)