Kraj

Dr Pepper wchodzi w świat gamingu

Kampanię realizuje agencja John Pitcher.

Marka napojów gazowanych Dr Pepper stworzyła Dr Pepper’s Talent Academy i wspiera polskich graczy CS:GO. Dr Pepper’s Talent Academy to projekt stworzony dla gamerów, którzy chcą sprawdzić się na wysokim poziomie rozgrywek.

Pierwsza część kampanii odbyła się jeszcze pod koniec ubiegłego roku, kiedy to chętni gracze brali udział w kwalifikacjach do Akademii, a następnie 25 z nich przez trzy miesiące rywalizowało o miejsce w oficjalnym składzie Dr Pepper’s Academy, pod okiem znanej postaci sceny gamingowej – Adama “Destru” Gila. Zawodnicy w tym czasie otrzymywali zapas napoju Dr Pepper oraz sprzęt gamingowy. Ostatecznie zostało wyłonionych pięciu najlepszych graczy, którzy podpiszą półroczny kontrakt z marką Dr Pepper, tworząc pierwszy oficjalny zespół Dr. Peppera.

Agencja John Pitcher odpowiada za przygotowanie strategii kampanii, a także jej realizację. Agencja stworzyła także dedykowany serwis www.drpepperacademy.pl, nawiązała współpracę z Adamem “Destru” Gilem, oraz odpowiada za całość działań.