M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Peako SA: 100 tys. kont w 100 dni

Maciej Burlikowski | 23 maja 2018, 06:00

Bank także będzie reklamował kartę walutową na wakacje.

Drugi pod względem wielkości w kraju bank Pekao SA chwali się, że w ciągu 100 dni od wprowadzenia do oferty rachunków osobistych o nazwie Konta Przekorzystne otworzył ponad 100 tys. takich rachunków. To znakomity rezultat, wziąwszy pod uwagę, że w ciągu całego ub.r. bankowi przybyło ok. 105 tys. rachunków. Ambicje Pekao sięgają jednak dalej – przypomnijmy, że w lutym br. Marek Tomczuk, wiceprezes nadzorujący w Pekao SA bankowość detaliczną, zapowiadał, że bank chce przyciągać ok. 400 tys. klientów rocznie.

Pekao SA startuje także z nową kampanię reklamową. Bankowcy najwyraźniej uwierzyli w rosnący dobrobyt Polaków, który przełoży się na wakacyjne wojaże za granicę. Pekao jest kolejnym, po ING Banku, bankiem, który zdecydował się podczas kampanii promować karty walutowe na wyjazdy.

– Kampania marketingowa promująca kartę wielowalutową będzie realizowana do końca czerwca 2018 r. w największych stacjach telewizyjnych, online TV, na OOH, w internecie i mediach społecznościowych. Oprócz tradycyjnych działań marketingowych będziemy również współpracować z influencerami podróżniczymi i finansowymi, którzy w praktyce będą używali karty i opiszą jej zalety. Dodatkowo klienci Pekao mogą się spodziewać konkursów z atrakcyjnymi nagrodami – mówi Marcin Marjański, dyrektor centrum komunikacji, marketingu i badań w Pekao SA.

Za koncept kampanii reklamowej odpowiedzialna jest agencja McCann Worldgroup, która również odpowiada za aktywności w mediach społecznościowych, natomiast spot przygotował dom produkcyjny Oto Film. Za planowanie i zakup mediów ATL odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa, a w przypadku mediów digital – MediaCom wraz z Sales & More.  
 

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,