M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Bank Millennium w ciągu trzech lat zamierza otworzyć 600 tys. nowych kont

Maciej Burlikowski | 23 maja 2018, 06:00

Bank zapowiada, że oferta Kont 360° pozostanie kluczowa dla jego strategii akwizycyjnej.

Bank Millennium chwali się, że w ciągu czterech lat od wprowadzenia oferty rachunków osobistych o nazwie Konto 360° otworzył już równo milion takich rachunków.

– Konto 360° jest kluczowe dla strategii akwizycyjnej banku – w ciągu najbliższych trzech lat zamierzamy zdobyć dzięki niemu 600 tys. nowych, aktywnych klientów – zapowiada Przemysław Dukiel, kierujący wydziałem rachunków bieżących w Banku Millennium.

Bank podkreśla, że pomimo wielu zmian na rynku bankowym oferta cenowa tych rachunków od momentu wprowadzenia pozostała bez zmian. Posiadaczom tych rachunków bank zapewnia prowadzenie konta, kartę do niego, wypłaty ze wszystkich bankomatów w kraju i wypłaty z bankomatów za granicą bez opłat, pod warunkiem comiesięcznych wpływów zewnętrznych min. 1 tys. zł oraz co najmniej jednej płatności kartą lub Blikiem (system płatności mobilnych). Z kontem oferowane jest pakiet assistance (przez pierwszy rok bezpłatnie) obejmujący domowe wizyty lekarskie, pomoc hydraulika lub elektryka oraz naprawy sprzętu AGD/RTV/PC, smartfona lub tabletu (klient może skorzystać do siedmiu interwencji w ciągu roku).

Od ich wprowadzenia bank intensywnie reklamuje te rachunki w mediach – kampanie reklamowe przygotowują dla niego agencje Change Serviceplan oraz Isobar Poland. Występuje w nich Radek Kotarski, twórca internetowych programów popularnonaukowych "Polimaty". Według danych Kantar Media Bank Millennium był w ub.r. trzecim, po ING Banku Śląskim i mBanku, reklamodawcą w branży bankowej – wydał w mediach 84 mln zł (minimalnie, bo o ok. 2 proc. mniej niż w 2016 r.; dane cennikowe). Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dla niego dom mediowy Initiative.

Czytaj więcej na temat: , , , ,