Kraj

Hand Made, UM i Reprise dla Dermika Intelligence

Kampania prowadzona jest w digitalu i magazynach luksusowych.

Należąca do Orkla Care marka Dermika reklamuje swoją nową serię trzech kremów Dermika Intelligence (Lipid, Sebio, Age & Spot) przeznaczonych dla różnych typów cery problematycznej. Seria dystrybuowana jest wyłącznie w drogerii Rossmann.

Kampania przygotowana przez Hand Made prowadzona jest w digitalu i magazynach luksusowych. Media zaplanował i zakupił dom mediowy UM, a za aktywację mobile odpowiedzialna jest agencja Reprise. Obie agencje należą do grupy IPG Mediabrands.

Na stronie Ofeminin.pl powstała specjalna sekcja kontentowa dotycząca pielęgnacji różnych rodzajów skóry, wsparta quizem pozwalającym wybrać odpowiedni produkt Dermiki z serii Intelligence.

Równolegle prowadzona jest akcja zasięgowa na stronie głównej Wp.pl oraz kampania w aplikacjach mobilnych z wykorzystaniem geolokalizacji wokół drogerii Rossmann oraz gazetki Rossmanna w aplikacji Blix.

W magazynach luksusowych (“Twój Styl”, “Gala”, “Viva”,”Wysokie Obcasy”, “Glamour”, “Claudia”, “Zwierciadło”, “Wysokie Obcasy Extra”) pojawi się reklama w formacie rozkładówki, która wspierać ma zarówno serię Dermika Intelligence, jak i specjalną akcję Dermiki Kobiecahistoria.pl.

Akcja reklamowa potrwa kilka tygodni.