Kraj

Wartość sprzedaży K2 po I kwartale osiąga 26 mln zł

Zysk na działalności operacyjnej wyniósł 326 tys. zł.

Dynamika przychodów Grupy K2 Internet w stosunku do roku poprzedniego wyniosła 5,3 proc. Wartość sprzedaży osiągnęła 26 mln zł, przy wzroście nominalnym wynoszącym 1,3 mln zł. Zysk na działalności operacyjnej wyniósł 326 tys. zł. Segment agencyjny zakończył I kwartał 2018 r. zgodnie z biznesplanem. Przychody ze
sprzedaży usług własnych pozostawały na ustabilizowanym poziomie, odnotowując dynamikę rok do roku w
wysokości 2,6 proc.

– W I kwartale br. osiągnęliśmy wyniki finansowe zgodne z naszymi oczekiwaniami. Są one zbliżone do poziomu wyników osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego. Pomimo wyjątkowych w tym roku wyzwań, przed jakimi stoimy w obszarze nowobiznesowym i utrzymania klientów oraz pracowników, uważam, że rezultaty I kwartału dają relatywnie dobrą bazę do osiągnięcia satysfakcjonujących wyników za cały rok 2018 – mówi Tomasz Tomczyk, prezes zarządu K2 Internet.