M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

UPC Biznes z nową ofertą dla firm z segmentu SoHo

Katarzyna Woźniak | 24 maja 2018, 06:00

Operator odświeża ofertę.

UPC Biznes wprowadza nową identyfikację wizualną oraz kampanię pod hasłem "Otwórz się na sukces”. Pierwszym etapem nowej kampanii jest start oferty dedykowanej firmom sektora small office/home office. Znajdują się w niej cztery prędkości internetu, w tym dwie nowe – 200 Mb/s i 400 Mb/s wraz z wysokimi prędkościami wysyłania danych 20 i 40 MB/s, premium WiFi, kanały telewizyjne, telefon bez limitu oraz pakiety bezpieczeństwa i gwarantowane poziomy świadczenia usług. Oferta podzielona została na trzy grupy: Start, Smart i Pro. Każda z nich odpowiada różnym potrzebom przedsiębiorców z segmentu SoHo.
Oferty Biznes Smart i Pro to również Pakiet Bezpieczeństwa F-Secure - nawet do 25 urządzeń (komputery, smartfony, tablety), oraz pisemna gwarancja jakości i usunięcia awarii w określonym czasie - SLA.
W ofercie Biznes Start Smart Pro firmy mogą wybierać pakiety zawierające wszystkie trzy usługi: internet, telefonię stacjonarną oraz telewizję cyfrową, internet w duecie z telefonem lub telewizją albo sam internet. Ceny rozpoczynają się od 69,99 zł netto miesięcznie.
Za kreację kampanii odpowiada Creative Answer. Za zakup mediów OMD I Media Plus.
W serwisie MMP24 z 10 maja informowaliśmy, że UPC ubyło klientów, ale przychody wzrosły.