M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Multi Communications dla marki Selina

Joanna Niewiadomska | 25 maja 2018, 06:00

Agencja ma zająć się kampanią wspierającą wejście na polski rynek butikowych hoteli.

Do grona klientów Multi Communications dołączyła hotelarska marka Selina. Agencja będzie odpowiedzialna za przygotowanie i realizację kampanii komunikacyjnej wprowadzającej firmę na polski rynek.

Selina została stworzona w 2015 r. z myślą o współczesnych podróżnych – osobach, które chcą zwiedzać świat bez ograniczeń oraz mieć możliwość elastycznej pracy z każdego miejsca. Hotele tej marki łączą ofertę noclegową, coworkingową i rekreacyjną z dobrym designem. Model biznesowy, oparty na długoterminowym wynajmie nieruchomości przez Selinę, zrównoważonym rozwoju oraz zaangażowaniu w życie lokalnych społeczności, ma zapewniać wymierne korzyści, zarówno właścicielom nieruchomości oraz inwestorom, jak i podróżnym oraz okolicznym mieszkańcom.

Obecnie sieć pod marką Selina liczy 24 lokalizacje, położone w miastach, nad morzem i w dżungli, w 8 krajach Ameryki Łacińskiej. W 2018 r. marka planuje rozwój na nowych rynkach, w tym w Ameryce Północnej oraz w Europie. Polska jest jednym z pierwszych europejskich krajów, w których Selina zamierza otwierać swoje hotele.

W ramach współpracy Multi Communications będzie odpowiadać za prowadzenie komunikacji, na początkowym etapie głównie B2B, w tym za relacje z mediami oraz doradztwo strategiczne. Selina wybrała agencję w drodze przetargu. Projekt prowadzi zespół korporacyjny Multi Communications. Strony nie ujawniają, na jaki czas podpisano umowę.

Czytaj więcej na temat: ,