Kraj

Dax Cosmetics wprowadza linię przeciwzmarszczkową, wkrótce kampania reklamowa

Firma Dax Cosmetics wprowadziła na rynek pod koniec kwietnia br. serię kosmetyków LaserEffect. Są to, według Jagny Dyżakowskiej, PR managera...

Firma Dax Cosmetics wprowadziła na rynek pod koniec kwietnia br. serię kosmetyków LaserEffect. Są to, według Jagny Dyżakowskiej, PR managera Dax Cosmetics, pierwsze polskie kosmetyki, które powstały we współpracy laboratorium kosmetycznego z chirurgami plastycznymi (z lekarzami klinik chirurgii plastycznej w Warszawie Linea Corporis). Są to preparaty z pogranicza medycyny i kosmetologii tworzące nieinwazyjny program usuwania zmarszczek o rezultatach zbliżonych do efektów zabiegu laserowego. Preparaty są dostępne w drogeriach w całej Polsce oraz w sieci Galeria Centrum, drogeriach Natura i aptekach Superpharm. Ceny preparatów: 36-39 zł za 50 ml. Pojawieniu się produktów towarzyszyć będzie kampania reklamowa, głównie w prasie kobiecej i telewizji. Jej przygotowaniem zajmie się agencja Demo Effective Launching. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dział promocji i marketingu Dax Cosmetics. Szczegóły planowanych działań nie zostały podane. (AMS)