Kraj

S4 przygotowała nową kampanię Taurona [wideo]

Działania obejmują m.in. telewizję, radio i prasę.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fyf6qB7fMfeY%22%7D
Ruszyła kampania promująca nową ofertę Taurona “Twoje Smart 500”, przygotowana dla klientów indywidualnych. Kampania prowadzona jest w TV, radiu, prasie, na nośnikach OOH i materiach BTL. Za strategię i kreację odpowiada agencja S4. Nazwy domu mediowego pracującego przy tej kampanii nie podano.

To kolejny raz, kiedy S4 prowadzi działania dla Taurona. Agencja odpowiadała również za kampanie takie jak “Tauron nie chodzi po domach” czy “Czysta oferta Twoje 300” w 2017 r.