PKN Orlen, największy w kraju koncern naftowy i operator największej sieci stacji paliw, rusza z kampanią z okazji zbliżającego się mundialu (piłkarskich Mistrzostw Świata FIFA, które zostaną rozegrane od 14 czerwca do 15 lipca br. w Rosji).
Orlen zaplanował “piłkarską promocję” – kupując paliwa i inne produkty na stacjach Orlenu, można zbierać naklejki, a zebranie ich odpowiedniej liczby upoważnia do zakupu piłki futbolowej w promocyjnej cenie. Promocję wspiera kampania reklamowa w mediach – w telewizji, internecie (social media i współpraca z portalem Weszlo.com), radiu, prasie oraz na nośnikach LED w bezpośrednim sąsiedztwie stref kibica w Warszawie, Krakowie i Gdańsku. To już trzeci etap działań marketingowych Orlenu w ramach zapoczątkowanej w br. platformy komunikacyjnej “Kierunek Orlen”. Autorem kreacji jest agencja reklamowa Publicis, zaś planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MullenLowe MediaHub.