Kraj

Orlen na mundial

Największa krajowa sieć paliwowa rusza z promocją wspartą kampanią - autorami Publicis i MullenLowe MediaHub.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FXuKV8u3a6oo%22%7D
PKN Orlen, największy w kraju koncern naftowy i operator największej sieci stacji paliw, rusza z kampanią z okazji zbliżającego się mundialu (piłkarskich Mistrzostw Świata FIFA, które zostaną rozegrane od 14 czerwca do 15 lipca br. w Rosji).

Orlen zaplanował “piłkarską promocję” – kupując paliwa i inne produkty na stacjach Orlenu, można zbierać naklejki, a zebranie ich odpowiedniej liczby upoważnia do zakupu piłki futbolowej w promocyjnej cenie. Promocję wspiera kampania reklamowa w mediach – w telewizji, internecie (social media i współpraca z portalem Weszlo.com), radiu, prasie oraz na nośnikach LED w bezpośrednim sąsiedztwie stref kibica w Warszawie, Krakowie i Gdańsku. To już trzeci etap działań marketingowych Orlenu w ramach zapoczątkowanej w br. platformy komunikacyjnej “Kierunek Orlen”. Autorem kreacji jest agencja reklamowa Publicis, zaś planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MullenLowe MediaHub.