M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Ogilvy & Mather Agencją Roku, Grupa Żywiec Reklamodawcą Roku na KTR 2018

Tomasz Wygnański | 29 maja 2018, 06:00

18 złotych, 47 srebrnych oraz 73 brązowe nagrody zostały wręczone w największym w konkursie kreatywnym KTR 2018.

15. edycja Konkursu KTR odbyła się w zmienionej formule. Jury spośród wszystkich prac nagrodzonych złotem wybrało najlepszą pracę w każdej kategorii: Craft, Design, Communication oraz najlepszą kampanię społeczną.
Nagrody otrzymali: Best of Craft – Teledysk "Kanterstrajk" Partyka/takie.pany dla Fisz Emade Tworzywo, Best of Design otrzymał projekt typograficzny Bona Nova stworzony przez Mateusza Machalskiego we współpracy z Andrzejem Heidrichem, Best of Communication otrzymała kampania "Nie widać" agencji Brain dla ING, Best of Charity otrzymała kampania "Do ostatniego drzewa" agencji Ogilvy & Mather dla Greenpeace Polska.
Zgłoszone projekty oceniało 67-osobowe jury pod przewodnictwem Basa Korstena – dyrektora kreatywnego oraz partnera zarządzającego w amsterdamskim biurze J. Walter Thompson.
Od tegorocznej edycji konkursu Zarząd KTR będzie przyznawał także nagrodę Hall of Fame za całokształt pracy najbardziej zasłużonym w branży kreatywnej. Otrzymali ją: Kot Przybora i Iwo Zaniewski oraz Teresa Zielińska.
Agencją Roku zostało Ogilvy & Mather. Reklamodawcą Roku ogłoszono Grupę Żywiec, a Papaya Films otrzymała tytuł Domu Produkcyjnego Roku, natomiast Televisor – Studia Postprodukcyjnego Roku.

 

 

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,