Kraj

Startuje kampania Cukru Królewskiego

Zintegrowana kampania trafi również na rynki niemiecki, belgijski i francuski.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FSEFoZc8oGPs%22%7D
Od połowy kwietnia trwa kampania Cukru Królewskiego realizowana pod hasłem “Najlepsze jest blisko”. Motywem przewodnim jest bliskość, która ma wpływać na jakość życia. Pracom nad koncepcją i produkcją w Polsce przewodziła agencja Havas Engage Warsaw, a sama kampania będzie realizowana także na rynku niemieckim, francuskim i belgijskim.
Wśród elementów składających się na nią znajdują się m.in: spot reklamowy, aktywności w mediach tradycyjnych i społecznościowych, w punktach sprzedaży, a także kreacja opakowania i strony WWW oraz współpraca z Shazam.
Za koncepcję i realizację w głównej mierze odpowiadała agencja Havas Engage Warsaw. Kampania zrealizowana przez warszawski oddział zostanie dostosowana i trafi także na rynek niemiecki, belgijski i francuski.
Marka Cukier Królewski współpracuje z agencją Havas od 2013 r.