Kraj

LG z kampanią na mundial

Telewizory koreańskiej marki będzie promował Jacek Gmoch, były trener reprezentacji.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Ftm5FBkrIEyg%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F5nasJMVQuZM%22%7D
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FPDg2jcSitgA%22%7D
LG Electronics Polska, krajowa filia koreańskiego producenta elektroniki, z okazji zbliżającego się mundialu (piłkarskich mistrzostw świata FIFA, które zostaną rozegrane od 14 czerwca do 15 lipca br. w Rosji), przygotował kampanię reklamującą telewizory OLED TV.

Kampania LG pod hasłem: “Telewizor powołany na mundial” potrwa do końca mistrzostw. Jej twarzą został Jacek Gmoch, były trener narodowej reprezentacji piłkarskiej (w latach 1976-1978).

– Nawiązaliśmy współpracę z Jackiem Gmochem, podziwiając jego dokonania jako wybitnego trenera, twórcy “banku informacji” oraz prekursora metod analitycznych w piłce nożnej, co przyczyniło się do sukcesów jego drużyn. Analityczna osobowość trenera jest szczególnie ważna dla LG, które wiąże się z ikonami reprezentującymi wartości marki – mówi Marcin Kubiszak, marketing manager działu home entertainment w LG Electronics Polska.

Koncept kreatywny kampanii bazuje na przekazie, że dzięki telewizorom LG stadionowe wrażenia i emocje można przeżywać u siebie w domu. W materiałach komunikacyjnych trener Gmoch podkreśla, że “on już się na stadiony nachodził, a z LG może oglądać wygodniej”. Kolejne odsłony kampanii prezentują benefity technologii LG ze sztuczną inteligencją, która pozwala głosowo sterować telewizorem, sprawdzać wyniki rozgrywek, oglądać powtórki najefektowniejszych bramek na YouTube czy łatwo przełączać się na konsolę np. w przerwie meczu.

Kampania będzie prowadzona w internecie (materiały wideo przygotowane na podstawie spotów z udziałem Jacka Gmocha oraz formaty display i social media), obejmie także komunikację PR oraz w punktach sprzedaży.

Za koncept kreatywny oraz przygotowanie materiałów do kampanii wraz z produkcją wideo z udziałem trenera Jacka Gmocha odpowiada agencja The Digitals. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mets, a za działania PR – agencja Monday.

W ramach tej kampanii marketingowej LG Electronics przygotowało także dwie promocje sprzedaży – konsumenci, którzy od 21 maja do 15 lipca br. roku kupią 65-calowe telewizory z linii LG OLED TV ThinQ AI, otrzymają w zestawie konsolę Xbox One S, a nabywcy 55-calowych modeli z tej serii – możliwość jej zakupu za połowę ceny. Z kolei nabywcy pozostałych telewizorów UHD lub OLED LG (z tego lub ub.r.) mogą liczyć na 50-proc. rabat na zakupy butów New Balance.