M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Sony Interactive Entertainment przedłuża umowę na sponsoring Ligi Mistrzów

Paweł Piasecki | 30 maja 2018, 06:00

Producent Playstation przedłuża 20-letnią współpracę z UEFA do sezonu 2020/2021.

Odnowiona umowa sponsorska obejmuje oprócz Ligii Mistrzów UEFA także Superpuchar UEFA, Ligę Młodzieżową UEFA i Mistrzostwa UEFA w Futsalu.

Dla uczczenia wydarzenia Sony Interactive Entertainment oferuje fanom w 17 państwach Europy, w tym Polsce, możliwość wygrania dwóch biletów na mecz finałowy Ligi Mistrzów UEFA w sezonie 2018/19, który odbędzie się w Madrycie. Nagroda obejmuje również koszty podróży i zakwaterowania. Do konkursu zapisać się można od 23 maja do 27 lipca 2018 r. na stronie PlayStation.com/PSFC.

Dostępna na PlayStation 4 aplikacja PlayStation FC umożliwia obejrzenie m.in. najciekawszych momentów z meczów Ligi Mistrzów UEFA, wywiadów z zawodnikami, a także fragmentów tegorocznego finału rozegranego w Kijowie pomiędzy Realem Madryt a Liverpool FC.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,