Zagranica

Publicis Groupe odnotowała w pierwszym kwartale 2005 r. 4-proc. wzrost

Publicis Groupe ogłosiła wzrost przychodów ze sprzedaży w pierwszym kwartale br. na poziomie 4 proc. Jest to zasługa polepszającej się...

Publicis Groupe ogłosiła wzrost przychodów ze sprzedaży w pierwszym kwartale br. na poziomie 4 proc. Jest to zasługa polepszającej się sytuacji na rynkach Stanów Zjednoczonych, Ameryki Łacińskiej i krajów w regionie Azji i Pacyfiku. Najniższy wzrost odnotowano w Europie – średnio 1,8 proc. W ostatnim czasie grupa pozyskała do obsługi szereg nowych budżetów reklamowych: General Mills, Babybel i Laughing Cow (Saatchi, USA), Bacardi Martini (Fallon, Wielka Brytania), JP Morgan Chase i Echostar (ZenithOptimedia, USA), Staples & Office World (ZenithOptimedia, Wielka Brytania). Menedżerowie Publicis Groupe prognozują, że w całym 2005 r. wzrost przychodów wyniesie ok. 3 proc. (“BrandRepublic”)