M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Okocim opowiada jak się wymraża piwo

Maciej Burlikowski | 5 czerwca 2018, 06:00

Marka buduje aspekt wiarygodności.

Carlsberg Polska, trzeci na rynku producent piwa m.in. pod marką Okocim, rusza z kolejną odsłoną kampanii pod hasłem: "Tu się warzy z zasadami". W nowym spocie reklamowym piwowarzy z Okocimia zdradzają tajniki uzyskiwania klarowności okocimskich lagerów. Film zatytułowany "Wymrażanie" opowiada o jednym z etapów procesu warzenia piwa, polegającym na bardzo precyzyjnym wymrożeniu piwa do temperatury  minus 1,5 stopnia. W ten sposób marka buduje aspekt wiarygodności.

Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Upside. Produkcją spotów zajął się dom produkcyjny Highnoon.pl, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative (należący do IPG Mediabrands).

Czytaj więcej na temat: , , , ,