Brand New Galaxy przejęło 85 proc. udziałów w Stratosferze. Kwoty transakcji nie podano. Oferta Stratosfery obejmuje tworzenie strategii marketingowych wraz z rozwojem pozycjonowania oraz strategie i korekty architektury portfela.
Stratosferę założyli w 1997 r. Agnieszka Grynkiewicz i Krzysztof Najder, partnerzy, którzy od początku czerwca 2018 r. dołączyli do Galaktyki (Brand New Galaxy) z czterema strategami z oryginalnego składu. Stratosferą w BNG będzie zarządzać Monika Kowalewska jako dyrektor zarządzająca, wcześniej związana z Superbrands w Polsce. W Superbrands zastąpi ją Tomasz Mieczkowski.
Ostatnio, od 2015 r., Stratosfera była związana z Deloitte. Dwoje partnerów firmy – Patrycja Venulet oraz Jan Kisielewski – stanęło wówczas na czele zespołu, wciąż pracują w Deloitte.
Deloitte miał prawo używać nazwy Stratosfera na podstawie umowy licencyjnej, która wygasa z końcem maja tego roku.