Kraj

Maspex wspiera Łowicz kosmopolitycznie

Wystartowała nowa kampania sosów do dań.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FSwIZf9IBs4w%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Wystartowała nowa kampania sosów do dań marki Łowicz z portfolio Maspeksu. Spot promuje najpopularniejsze warianty: Boloński, Neapolitański, Meksykański i Słodko-kwaśny. Kampania utrzymana jest w konwencji kosmopolitycznej – każdy wariant promuje przedstawiciel innego kraju, podkreślając jednocześnie polskość produktu i jego smakowe dopasowanie do gustów rynku.
Marka informuje w kampanii również o swojej nowości – sosach Łowicz z mięsem. Do oferty Łowicza dołączyły trzy nowości: Sos boloński z mięsem mielonym z łopatki wieprzowej, Sos chili con carne z mięsem mielonym z łopatki wieprzowej i Sos pomidorowy z boczkiem.

Za kreację odpowiada Brasil. Media na potrzeby kampanii kupuje Starcom.