M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Dentsu Aegis Network wygrywa obsługę Estée Lauder w regionie EMEA

Katarzyna Woźniak | 6 czerwca 2018, 06:00

Firma rozstrzygnęła przetarg na obsługę mediową.

Estée Lauder rozstrzygnęła przetarg na obsługę mediową w regionie EMEA, wybierając Dentsu Aegis Network. Jak podaje AdWeek, budżet ten ma trafić do Vizeum. Według naszych ustaleń oficjalne decyzje co do przeniesienia obsługi do Vizeum w Polsce jeszcze nie zapadły. W naszym kraju Estée Lauder dotychczas pracował ze Starcomem (Publicis Media), mimo że sieciową agencją tego klienta było OMD (Omnicom).

Szacowany budżet to ok. 30 mln euro. Manning Gottlieb OMD kontynuuje działania mediowe na terenie Wielkiej Brytanii, która jest jednym z najistotniejszych i największych rynków zbytu dla marki w Europie. Nad prawidłowym przebiegiem przetargu czuwała firma ID Comms.

Grupa wydaje rocznie ok. 2,7 mld dol. na globalne działania reklamowe.

(Współpraca: Maciej Florek)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,