M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Initiative wygrywa obsługę mediową firmy Colian

Maciej Florek | 6 czerwca 2018, 06:00

Decyzja marketera oznacza, że producent pozostanie klientem grupy IPG Mediabrands.

Dom mediowy Initiaitive wygrał przetarg na planowanie i zakup mediów dla spółki Colian (Grześki, Jeżyki, Jutrzenka, Familijne, Akuku!, Goplana, Hellena, Appetita, Siesta, Solidarność) – wynika z naszych informacji. Biuro prasowe klienta do momentu zamknięcia tego wydania MMP24 nie odpowiedziało na nasze pytania w tej sprawie. 

Decyzja marketera oznacza, że producent pozostanie klientem grupy IPG Mediabrands, do której należy Initiative. Przez ostatnie kilka lat za obsługę tej firmy odpowiadała agencja UM, także należąca do IPG Mediabrands. Bliższe szczegóły na temat przetargu nie są znane. O jego rozpisaniu informowaliśmy w MMP24 z dnia 30 stycznia br.

Przetarg był koordynowany przez audytora mediowego – firmę Double Check.

Czytaj więcej na temat: , , , ,