M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Cut The Mustard i Brave organizują H&M Music

Maciej Florek | 7 czerwca 2018, 06:00

Obydwie agencje blisko współpracowały ze sobą od początku przetargu.

Marka odzieżowa H&M po raz kolejny podjęła współpracę z Cut The Mustard i Brave w ramach organizacji muzycznego eventu, tym razem pod nazwą H&M Music. Rok temu obydwie agencje również po wygranym wspólnie przetargu współpracowały przy wydarzeniu H&M Dworzec.

Cut The Mustard odpowiada za ideę kreatywną oraz wizualną wydarzenia, koncepcję komunikacji obejmującą, m.in.: identyfikację wizualną, spot promujący festiwal, sesję zdjęciową, komunikację w social mediach, spoty radiowe, OOH. Do zadań agencji eventowej Brave należy przygotowanie koncepcji artystyczno-muzycznej, produkcyjnej i scenograficznej, pozyskanie lokalizacji, realizacja i koordynacja cyklu eventów. Obydwie
agencje blisko współpracowały ze sobą od początku przetargu, gwarantując tym samym pełną
spójność koncepcyjno-produkcyjną.

Produkcją spotu oraz sesji zdjęciowej zajął się dom Shootme Visual Artists.

H&M Music to cykl eventów w każdy piątek i sobotę od 8 do 23 czerwca na scenie w Zajezdni Autobusowej przy
Metrze Marymont w Warszawie.

Czytaj więcej na temat: , , ,