M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Godiva wybrała McCann do globalnej obsługi kreatywnej

( red. ) | 7 czerwca 2018, 06:00

Interpublic Group zdobywa budżet marki czekolady.

Marka czekolady Godiva rozstrzygnęła przetarg na globalną obsługę kreatywną. Powierzyła budżet agencji McCann z siedzibą w Londynie. Głównym zapisem w briefie było uspójnienie globalnej strategii marki i opracowanie kampanii dla butiku detalicznego.
Wcześniej za obsługę kreatywną i komunikacyjną butiku odpowiadała agencja The & Partnership London.
Wiadomość nadeszła tydzień po tym, jak McCann wygrał Grand Effie za "Fearless Girl" podczas North American Effie Awards. McCann Worldgroup został również uznany za najbardziej efektywną sieciową agencję, podczas gdy McCann New York zdobył najwyższe wyróżnienie dla biura agencji, IPG – za najbardziej efektywny holding.

(Campaign)

Czytaj więcej na temat: , , , , ,