Kraj

Biszof Brand Consulting organizuje konkurs na branding Euro 2012

W ramach umowy z Polskim Związkiem Piłki Nożnej konsorcjum KPMG i Biszof Brand Consulting ogłosiły konkurs na logo i branding...

W ramach umowy z Polskim Związkiem Piłki Nożnej konsorcjum KPMG i Biszof Brand Consulting ogłosiły konkurs na logo i branding mistrzostw Europy w 2012 r. w ramach przygotowań Polski i Ukrainy do złożenia oferty na ich organizację. Biszof Brand Consulting, która odpowiada za część marketingową wniosku, rozpisała konkurs, do którego zaproszono kilka polskich agencji zajmujących się kreacją identyfikacji wizualnej. Pierwszy etap, w którym agencje mają przedstawić rdzeń identyfikacji, będzie finalizowany około 20 maja br., gdy jury, w skład którego wejdą m.in. prezes PZPN, profesorowie z Akademii Sztuk Pieknych i Bogusław Biszof – partner zarzadzajacy Biszof Brand Consulting, ogłosi zwycięski polski projekt. Na przełomie maja i czerwca br. na spotkaniu strony polskiej i ukraińskiej projektu Euro 2012 szefowie delegacji obu krajów podejmą decyzję o wyborze jednego wspólnego znaku i systemu prezentacji oferty. (JP)