M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zmiany i awanse w McCannie

Katarzyna Woźniak | 7 czerwca 2018, 06:00

Do zespołu dołączyli Patrycja Krekora jako copywriter i Bartosz Włodarczyk jako senior art director, a Małgorzata Chojnacka awansowała na stanowisko head of social media.

Do zespołu McCann Worldgroup dołączyły dwie nowe osoby – Patrycja Krekora jako copywriter oraz Bartosz Włodarczyk jako senior art director. Małgorzata Chojnacka awansowała na stanowisko head of social media.
Patrycja Krekora wesprze zespół zajmujący się obsługą takich marek jak Coca-Cola i KFC. Wcześniej pracowała w agencji Peppermint Warszawa. Z reklamą związana od trzech lat. Karierę zawodową zaczynała w krakowskich start-upach technologicznych. Bartosz Włodarczyk będzie odpowiadał za realizację kluczowych projektów agencji. Ostatnio był związany z agencją Deloitte Digital, a wcześniej pracował m.in. w 180heartbeats + Jung v Matt, Brasil Warsaw, GoldenSubmarine i mniejszych studiach graficznych. Realizował projekty dla takich marek, jak: Google, NC+, UNICEF, Grupy Volkswagen, Innogy (dawniej RWE), Allegro i Browar Łomża.
Małgorzata Chojnacka będzie odpowiadać za przygotowanie strategii socialmediowych dla obecnych i potencjalnych klientów agencji, a także za koordynację pracy zespołu prowadzącego komunikację w mediach społecznościowych i zajmującego się współpracą z influencerami dla całej grupy. Z agencją związana od 2016 r., dotychczas zajmowała stanowisko community i social media managera.
Przed dołączeniem do zespołu McCann Małgorzata pracowała w agencjach VML Poland, Grandes Kochonos Digital, OS3 i FaceAddicted. Realizowała projekty w social mediach dla firm i marek, takich jak: Orange Polska, Huawei, SuperPharm, Raiffeisen Polbank, Unilever i Multikino.

Czytaj więcej na temat: , , ,