Kraj

Grupa Żywiec po raz pierwszy reklamuje nową markę Freeq

Wystartowała pierwsza kampania piwa Freeq, nowej marki Grupy Żywiec SA. Głównym celem kampanii jest zbudowanie silnego zainteresowania marką Freeq poprzez...

Wystartowała pierwsza kampania piwa Freeq, nowej marki Grupy Żywiec SA. Głównym celem kampanii jest zbudowanie silnego zainteresowania marką Freeq poprzez wykorzystanie niekonwencjonalnego pomysłu “do góry nogami” i zachęcenie do spróbowania nowego piwa. Grupą docelową są nowocześni, miejscy, “młodzi” dorośli, aktywni i poszukujący nowych wrażeń, którzy chcą się dobrze bawić, a ponieważ nie odpowiada im smak “standardowego” piwa, poszukują czegoś odmiennego. Wiodącym medium kampanii jest telewizja (TVP1, TVP2, TVN, TVN Siedem, TVN Turbo, Polsat, TV4, Canal Plus, Viva, MTV, 4fun.tv) oraz materiały POS. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Zenithmedia. Za strategię i kreację kampanii reklamowej odpowiedzialna jest agencja Grey Worldwide Warszawa, która została wybrana w drodze przetargu. (AMS)