Kraj

12 statuetek i i 19 wyróżnień w konkursie Golden Arrow 2018

Jury zakończyło obrady.

12 statuetek i i 19 wyróżnień w konkursie Golden Arrow 2018
Jury konkursu marketingowego Golden Arrow przyznało 12 statuetek i i 19 wyróżnień. Do konkursu napłynęły 142 zgłoszenia, 69 otrzymało nominacje. 

– Ocenialiśmy bardzo różnorodne prace, zarówno duże projekty o wielkim budżecie, jak i mniejsze, mniejszych firm, które czasem okazywały się bardzo ciekawe.  Wśród kategorii na uwagę zasługuje mobile, który okazał się bardzo różnorodny. To pokazuje, zarówno wagę tego kanału, jak i wielość narzędzi jakie mają w tym obszarze do dyspozycji marketerzy – mówi Marta Życińska, przewodnicząca jury, dyrektor ds. marketingu i komunikacji na Europę Środkowo-Wschodnią w Mastercard Europe.

Wyniki konkursu będą ogłoszone podczas uroczystej gali, która odbędzie się 21 czerwca 2018 roku w Warszawie.

Konkurs Golden Arrow jest organizowany przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu i VFP Communications, wydawcę miesięcznika “Media i Marketing Polska”.