Jury konkursu marketingowego Golden Arrow przyznało 12 statuetek i i 19 wyróżnień. Do konkursu napłynęły 142 zgłoszenia, 69 otrzymało nominacje.
– Ocenialiśmy bardzo różnorodne prace, zarówno duże projekty o wielkim budżecie, jak i mniejsze, mniejszych firm, które czasem okazywały się bardzo ciekawe. Wśród kategorii na uwagę zasługuje mobile, który okazał się bardzo różnorodny. To pokazuje, zarówno wagę tego kanału, jak i wielość narzędzi jakie mają w tym obszarze do dyspozycji marketerzy – mówi Marta Życińska, przewodnicząca jury, dyrektor ds. marketingu i komunikacji na Europę Środkowo-Wschodnią w Mastercard Europe.
Wyniki konkursu będą ogłoszone podczas uroczystej gali, która odbędzie się 21 czerwca 2018 roku w Warszawie.
Konkurs Golden Arrow jest organizowany przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu i VFP Communications, wydawcę miesięcznika “Media i Marketing Polska”.