Kraj

KP wspiera reklamowo markę Żubr

Największy producent piwa rusza z letnią kampanią swojej kluczowej marki.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FcigqNdrt9FU%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Kompania Piwowarska, największy w kraju producent piwa, ruszył z nową kampanią reklamową jednej z dwóch, obok Tyskiego, swoich najważniejszych marek – piwa Żubr.

– Tradycyjnie już, cała kreacja poprowadzona jest w humorystycznym, unikatowym dla marki stylu. Pogoda dopisuje, a my pokazujemy, że pod koniec upalnego dnia, po kilku godzinach spędzonych w pracy, czeka na nas nagroda, dla której warto wracać do domu – mówi Łukasz Kling z Kompanii Piwowarskiej.

30- i 15-sekundowe wersje reklamy pojawiły się w TV oraz na profilu marki w serwisie Facebook, dodatkowo na sezon letni zaplanowano liczne działania w digitalu oraz social mediach. Pod koniec wakacji zaplanowane są również obchody 250-lecia Browaru Dojlidy, w których produkowane jest piwo Żubr.

Za przygotowanie nowej kampanii TV odpowiadają: agencja PZL, dom produkcyjny OTO Film oraz Platige Image. Za działania w internecie, social media oraz PR odpowiedzialne są agencja Tailor Made PR i Huta 19. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith.