Kompania Piwowarska, największy w kraju producent piwa, ruszył z nową kampanią reklamową jednej z dwóch, obok Tyskiego, swoich najważniejszych marek – piwa Żubr.
– Tradycyjnie już, cała kreacja poprowadzona jest w humorystycznym, unikatowym dla marki stylu. Pogoda dopisuje, a my pokazujemy, że pod koniec upalnego dnia, po kilku godzinach spędzonych w pracy, czeka na nas nagroda, dla której warto wracać do domu – mówi Łukasz Kling z Kompanii Piwowarskiej.
30- i 15-sekundowe wersje reklamy pojawiły się w TV oraz na profilu marki w serwisie Facebook, dodatkowo na sezon letni zaplanowano liczne działania w digitalu oraz social mediach. Pod koniec wakacji zaplanowane są również obchody 250-lecia Browaru Dojlidy, w których produkowane jest piwo Żubr.
Za przygotowanie nowej kampanii TV odpowiadają: agencja PZL, dom produkcyjny OTO Film oraz Platige Image. Za działania w internecie, social media oraz PR odpowiedzialne są agencja Tailor Made PR i Huta 19. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith.