Przed Dniem Ojca firma HP opublikowała emocjonalną reklamę, w której ojciec przedstawia swojego maleńkiego syna dziadkowi. Pielęgnuje w ten sposób rodzinne wspomnienia.
Kampania opiera się na insighcie, że choć social media pozwalają nam na ciągłe bycie w kontakcie, coraz dotkliwiej odczuwamy samotność. HP chce temu przeciwdziałać przez marketing oparty na związkach emocjonalnych. W teamie kreatywnym pracowali m.in. Gabriel Sehringer jako scenarzysta, Jona Barco z agencji Fred & Farid jako reżyser, a także Rachel McDonald.
Kampania opiera się na insighcie, że choć social media pozwalają nam na ciągłe bycie w kontakcie, coraz dotkliwiej odczuwamy samotność. HP chce temu przeciwdziałać przez marketing oparty na związkach emocjonalnych. W teamie kreatywnym pracowali m.in. Gabriel Sehringer jako scenarzysta, Jona Barco z agencji Fred & Farid jako reżyser, a także Rachel McDonald.
(Campaign)