Zagranica

Kampania HP na Dzień Ojca

Agencja Fred & Farid o pielęgnowaniu wspomnień.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FTaPj0mAmQNI%26t%3D10s%22%7D
Przed Dniem Ojca firma HP opublikowała emocjonalną reklamę, w której ojciec przedstawia swojego maleńkiego syna dziadkowi. Pielęgnuje w ten sposób rodzinne wspomnienia.
Kampania opiera się na insighcie, że choć social media pozwalają nam na ciągłe bycie w kontakcie, coraz dotkliwiej odczuwamy samotność. HP chce temu przeciwdziałać przez marketing oparty na związkach emocjonalnych. W teamie kreatywnym pracowali m.in. Gabriel Sehringer jako scenarzysta, Jona Barco z agencji Fred & Farid jako reżyser, a także Rachel McDonald.

(Campaign)