Kraj

Marka LC Waikiki otwiera 4. sklep w Polsce

15 czerwca ruszy on w warszawskim Atrium Reduta.

LC Waikiki, globalna marka odzieżowa tureckiego pochodzenia, 15 czerwca otwiera w Atrium Reduta w Warszawie salon o powierzchni 930 mkw. W Polsce marka jest już  obecna w Warszawie i we Wrocławiu, nowy sklep będzie jej czwartą lokalizacją w naszym kraju. Działa też w Polsce sklep internetowy marki. 

W procesie negocjacji i przygotowania długoterminowej strategii najmu LC Waikiki reprezentowała firma JLL, wyłączny agent  w Polsce.

– Turecki gigant kontynuuje swoją dynamiczną ekspansję, która jest zgodną z globalną strategią biznesową firmy – do 2023 r. LC Waikiki może być jedną z trzech najlepiej prosperujących sieci odzieżowych w Europie – mówi Dagmara Filipiak, dyrektor działu reprezentacji najemcy JLL.

Firma założona w 1988 r. od 1997 r. działa w Turcji jako LC Waikiki Mağazacılık Hizmetleri Ticaret A.Ş. i ma ponad 850 sklepów zlokalizowanych w 38 krajach. Obrót firmy w 2017 r. wyniósł 12,2 mld lir tureckich. W br. fiskalnym planowane jest otwarcie 150 nowych sklepów w 12 nowych krajach, w tym w Grecji, Chorwacji i Czarnogórze. Wraz z wejściem na te rynki LC Waikiki będzie obecne w 50 krajach, a sieć rozrośnie się do 1 tys. sklepów. Według szacunków obroty firmy mają wtedy siegnąć 10 mld dol.