M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

GoldenSubmarine przejmuje obsługę reklamową UPC Polska

Maciej Burlikowski | 13 czerwca 2018, 06:00

Klienta traci TBWA.

UPC Polska, największy operator sieci kablowej w kraju (1,43 mln), dostawca telewizji i internetu, zakończył przetarg na wybór fullservice'owej agencji reklamowej i wybrał agencję GoldenSubmarine. Oznacza to, że dotychczasowego klienta traci agencja TBWA. Umowę z nową agencją operator zawarł na 12 miesięcy z opcją jej przedłużenia.

Zadaniem agencji będzie przygotowywanie konceptów kreatywnych oraz strategii komunikacji marki na polskim rynku – zarówno dla kampanii ogólnokrajowych, jak i regionalnych, a także adaptacje zagranicznych kampanii z przeznaczeniem na nasz rynek. Działania będą obejmować zakres ATL, BTL, digital, komunikacji bezpośredniej oraz materiałów pod social media.

Planowaniem i zakupem mediów dla UPC Polska zajmuje się dom mediowy OMD.

Czytaj więcej na temat: , , ,